Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
632

Over ons

Wij zijn Jara en Martijn. Wij zijn (nog even) trader in metalen en belastingadviseur. Wij zijn 27 en 29 lentes jong en wonen in Rotterdam. En… Wij gaan onze droom waar maken door op wereldreis te gaan!!

Over onze reis

Zoals gezegd: een wereldreis! De hele wereld? Nee, dat gaat helaas niet lukken, maar we denken wel veel van de leukste plekken te gaan zien. 6 April beginnen we in Rio de Janeiro om 5 maanden Zuid-Amerika door te reizen: Brazilië, Paraguay, Argentinië, Uruguay, Chili, Bolivia, Peru en Ecuador!

De vlucht vanaf Quito (Ecuador) naar Tel Aviv ligt al vast. In het Midden-Oosten gaan we Israël en Jordanië verkennen. Voor de periode daarna hebben we vooral plannen! Die zijn: India, Nepal,  Thailand, Laos, Cambodja, Vietnam, Singapore, Maleisië, Brunei, Filipijnen en Japan. Maar wellicht wel Taiwan of Korea, misschien een stopover in Dubai of een stukje Australië…. We zullen zien!

Bezochte landen

Wij hebben 22 landen (9%) bezocht:

Argentinië, Bolivia, Brazilië, Cambodja, Chili, Ecuador, India, Japan, Jordanië, Laos, Lesotho, Nederland, Nepal, Paraguay, Peru, Sri Lanka, Swaziland, Taiwan, Thailand, Uruguay, Vietnam, Zuid-Afrika.